Friday, January 6, 2012

MY BIG DAY - DISEMBER 2011























3 comments:

Ibu Najla said...

cepat upload gambar2 kawen yg lain! wey, ms aku kenduri ko apesal lah abg photog tu tak amek gambo pengantin dgn kawan2?

[tErOmPaH bIrU] said...

tahniah Naz dan Irnie..
semoga berbahgia dan berkekalan hingga akhir hayat :)

Nasarudin Ahmad said...

azian- betul cakap ko..apa yang dirancangkan tak semuanya akan berjaya pada hari majlis..sebenarnya ada juga 4-5 benda yg tak menjadi seperti yang di rancangkan..abg photonya...tah la..aku pun naik blurr juga dgn dia...tengah aku dok sanding..bole dtg bg tahu..dia nk bhenti nak makan dulu...aku pun nak naik angin satua badan ...lepas tu aku pun buat tak peduli sangat dgn dia yan...outdoor pun..lain tempat yang dirancangkan..lain tempat yang dia pergi yan...


terompah biru - terima kasih Along...:)